Konferens på Sigtunahöjden

Med 20 fullt utrustade konferenslokaler är vi ett utmärkt val för alla typer av möten. Våra lokaler är skapade för just möten och anläggningen är anpassad efter flödet av människor, allt under ett och samma tak. Bra ventilation, senaste tekniken och övrig nödvändig utrustning är en självklarhet på Sigtunahöjden. Vi fokuserar istället på hur vi ska skapa ett framgångsrikt och hållbart möte tillsammans med er. Ni får tillgång till våra mötesexperter för att spåna på den optimala kreativa möbleringen eller hur ni på absolut bästa sätt får ut det mesta av aktiviteten.

Pris från 715 kr/person (exkl. moms).
Minimum 10 personer.

Vi återkopplar till dig via mail eller telefon när vi tagit emot bokningsförfrågan.

Detta ingår:

Konferenslokal
WiFi, projektor, papper & pennor
Eftermiddagsfika

Teknisk support på plats
Ankomstfrukost eller förmiddagsfika
Möjlighet att lägga till trerätters middag

Mötesplanerare, personlig hjälp för dig
Lunchbuffé (läs mer nedan)

Måltider

När ni bokar en dagkonferens à 8h på Sigtunahöjden ingår både ankomstfrukost samt eftermiddagsfika med söta och salta tilltugg. Dessutom ingår en säsongsinspirerad lunchbuffé på svenska råvaror. Salladsbord, soppa, varmrätt, ostar, bröd, måltidsdryck och kaffe ingår. Om ni önskar kan ni även lägga till en trerätters middag för 575 kr/person exkl. moms.