Med 20 fullt utrustade konferenslokaler är vi ett utmärkt val för alla typer av möten. Våra lokaler är skapade för just möten och anläggningen är anpassad efter flödet av människor, allt under ett och samma tak. Bra ventilation, senaste tekniken och övrig nödvändig utrustning är en självklarhet på Sigtunahöjden. Vi fokuserar istället på hur vi ska skapa ett framgångsrikt och hållbart möte tillsammans med er. Ni får tillgång till våra mötesexperter för att spåna på den optimala kreativa möbleringen eller hur ni på absolut bästa sätt får ut det mesta av aktiviteten.

Pris: från 985 kr/person (exkl. moms).
Minimum 10 personer.

Vi återkopplar till dig via mail eller telefon när vi tagit emot bokningsförfrågan.

Detta ingår:

Konferenslokal.
WiFi, projektor, papper & pennor.
Eftermiddagsfika.

Teknisk support på plats.
Ankomstfrukost eller förmiddagsfika.
Lunchbuffé (läs mer nedan).

Mötesplanerare, personlig hjälp för dig.
Möjlighet att lägga till trerätters middag.

Måltider

När ni bokar en dagkonferens 8 timmar på Sigtunahöjden ingår ankomstfrukost, eftermiddagsfika med söta och salta tilltugg samt en säsongsinspirerad lunchbuffé på svenska råvaror. Salladsbord, soppa, varmrätt, ostar, bröd, måltidsdryck och kaffe ingår.

Önskar ni att tillägga en trerätters middag är det 645 kr/person exkl. moms.